2013-01-20

Ligger och njuter av att bara kunna ligga kvar i sängen, härlig känsla!

Igår fyllde jag 21 år.
Jag hade lång sovmorgon, åt god frukost framför tvn och sen var jag och Issa och kollade innebandy i södervärn. Det var vår granne i Dalhem som spelade, hon är sju år. Hehe, det var kul att se!

Efter det åt vi lunch och började ladda för match! Vi skulle ju möta Rönnby. Fifan vad nervös jag var, vet inte varför. Men vi gjorde det bra! Det gick som vanligt för mig, i första perioden ok, i andra skit och i tredje bra. Men det kändes som att vi jobbade son ett lag och alla var liksom delaktiga, alla kämpade som fan! Och vi vann!!!! Fifan vad skööööööönt! Har lite blåmärken här och var idag, men det är ok när det är vinstblåmärken!!

Efter matchen åkte vi hem och duschade. Sen var jag och nästan hela familjen på isola bella och åt mat. Det var gott och trevligt! När vi var mätta och nöjda åkte alla hem till oss i lägenheten, vi drack kaffe, åt chokladtårta och snackade massa. Runt tolv åkte dom hem och jag gick och la mig. Hade en jättebra dag!

Idag ska jag städa lite, kanske se när Vincent spelar innebandy. sen i eftermiddag när Adam kommer hem kommer hans föräldrar på fika. Trevligt :)

Nu ska jag gå upp och äta frukost!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0