2013-01-09

Ligger hemma i sängen med huvudvärk, feber, ont i ryggen och har precis vaknat. Fifan vad jag inte gillar det.. Inte rätt tillfälle precis.. Orkar knappt röra mig. Men jag ska försöka gå upp snart och äta lite frukost. men det är skönt att bara ligga här, tyst och lugnt. Men lite jobbigt är det att se och läsa om alla som är ute i världen och har det bra. På ett sätt skulle jag vilja det också, men ändå inte.


I måndags började rutinerna igen. Jobb, mat, träning, sömn. Skönt på ett sätt, men ändå inte.

Snart fyller jag år, 21..

Nu är jag vrålhungrig, tänk om man kunde slippa att bli hungrig eller kissnödig, då hade jag inte behövt lämna sängen på hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0