2012-11-21

Sitter på fikarast på jobbet! Den ser man alltid fram emot, speciellt när man knatat sig hit tidigare än vanligt som jag gjort idag. Obs, man får inte missuppfatta fikarasten. Även fast det heter fikarast så innehåller den väldigt lite fika. Endast en flaska vatten för min del eftersom jag inte dricker kaffe. Men ska nog börja ta med mig en frukostmacka, jag är ju alltid hungrig.

Igårkväll fick jag meddelande av Camilla, hon ville ses eftersom hon flyttar snart. Det vill jag med! Alltså ses, inte flytta. Det var typ evigheter sedan jag såg henne, väldigt trist. Vi som hängde varje dag under skoltiden. Man tappar många vänner när man slutar skolan, det tråkiga är att jag är sämst på att hålla kontakten.. Men de vänner jag har är så bra, för man vet att man är lika bra vänner även fast man inte ses ofta och när man väl ses så är allt som det alltid varit. Skönt!! Hoppas det kan klaffa så vi kan ses snart!!

Igår efter träning och mat myste vi på stenkumlaväg 26 till det lite med lite gottans och film. Vi såg Ted. Den var faktiskt rolig!

Nu måste jag jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0