2012-11-06

Timmarna på jobbet gick snabbt idag, hade mycket att göra hela tiden. Det gillar jag, en lagom nivå där man har att göra hela tiden men utan att känna sig stressad. På fikat blev det tårta eftersom Betalningsföreläggande fyller 20 år! Det var gott.

På träningen idag körde vi ganska mycket övningar, spelövningar och vändningar och sånt. Vi körde en ny övning som heter regeln. Rätt mycket regler som är väldigt lätta att "råka" fuska med.. Vi kan inte tävla mot varandra, det är alltid någon som "fuskar" och det blir alltid konflikter om vilka regler som gäller. Hoppas det är för att vi alla är vinnarskallar..

När vi kom hem stod maten i ugnen och väntade. Adam och Jesper hade gjort lax, gottttt!

Just nu är det fotboll på tvn, vad annars.. Men det är ändå helt ok för min favoritspelare, Özil, spelar. Han är bra, ingen som syns så mycket men han ligger bakom många mål. Han har en bra attityd också. Han är ingen diva som tycker att han är bäst på allt och heller ingen gnällspik som gnäller på alla andra och domaren. Han är liksom bra på alla sätt. Synd att han inte är söt..

Nu ska jag gå och lägga mig snart, det ska bli jävligt skönt!

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0