2012-05-16

i lördags var jag och adam på stan sen åkte vi till dalhem och lagade och åt tacos. sen godis. vi hann även med att se titanic, se hockey, spela spel och se en skräckfilm. najs.

i söndags var jag på gymmet, sen satt jag och adam ute i solen och åt gott!
måndag och tisdag var jag med min praktik i stockholm, på framtodsmötet och SM i ungt företagande. det var kul!!!!
jag kom hem med flyget vid två ungefär. då var jag på gymmet med joel. sen hade vi träning. det var skitjobbigt. men kul.
idag har jag jobbat. sen har jag varit på nymans med adam och hans föräldrar. sen skulle vi träna pärk, men vi var bara två stycken så vi gick hem igen. eller jag åkte till gutavallen och såg fotboll.
nu är jag hemma. är rätt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0