2012-03-16

imorse körde jag och adam med två bilar ut till västerhejde för att lämna en av dem på lagning åt hans lagkompis. efter det åkte jag till min praktik och satt där och skrev i några timmar. efter det möttes jag och adam på stan. köpte lite grejer jag behöver när jag ska hålla hudvårdsklasser och var på systemet också!
nu ligger jag hemma i soffan med issa. vi håller på och tvättar lite.

klockan sex ska jag och adam hem till hans föräldrar och äta mat. sen ska vi se endre! det ska bli kul, jag är taggad!!!!

imorgon blir det innebandy hela dalgen. först spelar vi vid nio, sen hansa vid ett och sen ibk vid fem. sen ska vi på lagfest med u-laget. kuuuul!!

Kommentarer
Postat av: ♦ Viggin ♦

SV: Jaa verkligen! :) Tack sötnos! :D Vi borde dra ihop något med folket, typ ut och äta? :P

2012-03-17 @ 14:08:46
URL: http://viggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0