2012-03-05

nu var det längesen jag skrev.
i helgen var jag ju med u-laget på fastlandet och spelade. det var roligt!! vi vann mot djurgården med 24-1 och mot högdalen med 13-2. riktigt bra. vi hann med den tidiga båten hem, vilket var skönt. men hann inte duscha i hallen och på båten var alla kupéer upptagna så vi fick duscha när vi kom hem. det gjorde vi. sen åkte vi till dalhem och åt, fikade, spelade kort och såg tv. trevligt.

idag har jag varit på typ arbetsintervju, gymmat, spelat badminton med joel, tränat med u-laget, duschat, lagat mat och nu ser jag innebandy på tv med issa, adam och jesper. det ryktas om att det blir hitta nemo ikväll efter big brother. trevligt! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0