2012-01-19

idag fyller jag tjugo! min dag har varit bra.
adam väckte mig, han hade gjort en jättefin och god frukost och en powerpiont där han förklarade att han, jag, louise och wilmer ska åka till london i april och bland annat se fotboll! jättekul!
vi var på stan en stund och åt sedan vid halv tre hämtade jag joel. Vi åkte till solbergabadet och simmade i typ en timme. när vi kom hem var det fullt hus i lägenheten. nästan hela familjen var där och hade fixat mat och tårta. mycket trevligt! jag fick också lite paket. bland annat ska jag få gå och klippa och slinga håret, behövligt! sedan fick jag lite andra bra och ha grejer.
träningen gick sådär.

har ätit lite mer tårta och nu ska jag gå och lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0