2012-02-27

i lördags åkte vi till hemse för att spela dm-match, mot hemse. vi vann med 11-1. (Obs! vi spelade bara två perioder) det var roligt :) efter matchen skyndade vi oss hem och gjorde oss i ordning, sedan gick vi till södervärn och såg a-laget. dom mötte pixbo och förlorade :/
efter matchen åkte jag, adam, mamma och pappa hem till adams föräldrar. vi hade lite tacos och tequilakväll, det var mycket trevligt! lite efter tolv åkte vi hem.



igår, söndag hade vi match mot oldies. vi vann med 26-0. det var asirriterande för vårat förra rekord var 26-0 och det ville vi slå nu, men vi snubblade på mållinjen kan man säga.. det var i alla fall kul att spela. vi var bara nio stycken så man fick spela mycket! efter matchen åkte vi bort till södervärn och såg a-alget. dom mötte jönköping och vann tillslut med 5-3 tror jag.
efter den matchen åkte vi till lägenheten och duschade och så, sen åkte vi till dalhem. där skulle vi äta tacos, igen! och få en demostration av nuskin av Aron och Emelie.
vi hann även med att se wallander, lite big brother och fotbollskanalen europa (?) innan i begav oss mot stan igen.

idag är det underbart väder! jag sitter just nu på balkongen, vilket jag gjort hela förmiddagen. skönt med soool!!
idag ska jag och adam städa, söka lite jobb och sen spela badminton med joel!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0