2012-02-15

igår var det alla hjärtans dag. när jag och issa kom hem från träningen hade adam lagat god mat! och så hade han gjort efterrätt också, gotttttt! när vi sett klart top model tog jag och adam ett mysigt bad med badskum, tända ljus och sånt. han fick även en present av mig! jag försökte hitta på något som han skulle upskatta och som han inte tycker är larvigt. så han fick snus! bland annat. hehe.





idag har jag varit på ett möte med Nu Skin. eftersom adam inte kunde följa med och jag inte ville åka själv så tog jag med mig wilmer. det var intressant att lyssna på och jag tror det hade varit kul att hålla på med. det handlar typ om att man ska sälja hudvårdsprodukter. får se hur det blir med det!

nu väntar jag på att adam ska komma hem från naprapaten, vi ska hämta issa, sen mamma och sen åka på stan typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0