2012-02-07

idag har jag och adam jobbat i skogen. det var väldigt härligt eftersom det var så fint väder!! sedan har vi kört lite innebandy med förskoleklassen i västerhejde för att sen åka hem och äta och ta en powernap innan träningen.
träningen gick bra, det är så roligt att vara back!!! kvällen har spenderats framför tvn, top model sverige och projekt runway. asså, top model. det är kul att se på, men det är lite löjligt änså asså.. "isabellamail", man ba vafaaan. så tycker jag inte att isabella är så bra, hon verkar typ inte så engagerad. då är han jonas bättre! fast han är asjobbig. 

i alla fall.. nu sitter jag i min säng helt själv. adam är iväg och latjar i ibc med några kompisar. men jag ska sova snart. ska läsa lite smaskiga bloggar först. hehe, jag har en favorit, man garvar verkligen åt den. och det roliga är att dom som skriver är seriösa!!! hehehe. 

godnatt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0