2012-02-05

nu var det länge sedan jag skrev! jag tar det snabbt.

i onsdags var jag på ikea med mamma och pappa, det var trevligt! pappa var så lycklig över att vi fick två kaffe, två bullar, en korv och en fricka för bara 20 kronor!! vi hann även med att besöka lite släktingar och bekanta, trevligt! louise joinade oss på båten hem.

i torsdags var jag och adam ute i dalhem och sågade och flyttade lite ved. vi åkte till stan till halv fyra, adam åkte iväg på samling och jag och mina systrar på träning. vi hade spinning med laget. första gången jag testade det! det var lite svårt att veta hur mycket motstånd man skulle ha osv. men det var kul! förutom att jag var helt öm i arslet flera dagar efter..
vi skyndade hem och duchade för att sedan gå till södervärn där ibk spelade. det var en ganska jobbig match, för dom förlorade. efter matchen åt vi på max.

i fredags skottade vi snö åt adams farmor, och hon bjöd på mat! efter det var vi på stan och försökte hitta något kul till pappa. jag gjorde även debut på systembolaget! klockan fyra var jag och tränade med u-laget. sen fick jag skynda hem och duscha och dra till dalhem där vi skulle fira pappa! vi hade lite kusiner och en farmor på besök vilket var trevligt. vi åt semlor och massa annat gott. innan vi åkte hem hann vi även se en film.

igår, lördag åkte jag med båten med u-laget till nynäs för att spela match. vi mötte hässelby och vann med 6-4!! det gick inte så jättebra för mig men det var kul att spela!
när jag kom hem från båten var det förfest i våran lägenhet. när alla drog gick jag och la mig.

idag har vi ätit mat på sunes, städat bort ölburkar, sett innebandy, ätit hos adams föräldrar och varit på bio med louise och wilmer. vi såg "en gång i phuket" och den var helt okej!



nu är vi hemma och imorgon ska nog jag och adam jobba i skogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0