2012-04-25

igår var jag i fårösund hela dagen och träffade en tjej som jag kanske ska vara personlig assistent åt. det gick sådär. när jag kom hem började jag fixa lite, för jag hade MK-klass med två tjejer senare på kvällen. de var jättepositiva så det kändes bra!! när vi var klara och de gett sig av bytte jag om. jag och adam åkte och hämtade wilmer och stenberg. vi skulle till oleary's och se fotboll. åt även god mat där!! fotbollen blev skitspännande och jag tyckte det var kul att chelsea vann!
när jag och adam kom hem gick vi och la oss direkt!

just nu sitter jag på praktiken. ikväll har jag tänkt att jag ska träna. och senare ska jag med joel på FUB-dans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0