2012-04-23

lördag var en bra dag!! först var jag och issa på stan och kollade lite studentklänningar till henne. vid ett var vi på uncle joe's med några i laget och åt tacos och såg tjejernas sm-final. den var rätt tråkig, för det var inte så jämnt. men kul att det blev mycket mål! Och IKSU vann som jag ville!
herrarnas final såg vi hemma medans vi gjorde oss i ordning. shotade lite när det blev mål och så. hehe. sedan begav vi oss tillsammans med ronja till jennifer! där fick vi en liten fördrink medans vi väntade in alla. vi fick mat och efterrätt. det var gott som fan! vi gjorde massa roliga saker innan det blev dags att åka till hamnplan. vi fick skjuts av linda malm!!
hittade två bilder på min telefon. jag misstänker att det var ronja som var fotograf. :)
på hamnplan hade jag väldigt roligt!!!! efter blev det mcdonalds som vanligt och sedan taxi hem.
i söndags skulle vi jobba åt endre på vmc vid halv ett till tre. det var ganska drygt men gick ändå fort!
efter det åkte vi hem till dalhem och grillade. men åkte tillbaka till stan igen i ganska god tid eftersom adam och jag skulle hinna städa. vi gjorde även en fruktsallad som var asgod! och såg big brother såklart. sen bums i säng.
idag har jag varit på praktiken. (som är på svenskt näringsliv, Linnea!) sedan har jag och adam spelat fotbollsgolf med joel. det var kul! och efter det har jag varit ute och sprungit. det ska bli skönt att gå och lägga sig sen!!!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

hehehe, bra olivia! nu vet jag :)

2012-04-24 @ 14:46:18
URL: http://lanajja.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0