2012-04-10

igår spelade vi andra kvalmatchen hemma. det kändes bra till en början. men jag vet inte, vi var sämre. men vi kämpade som fan. det känner jag i kroppen idag i alla fall, träningsverk överallt. det var skittråkigt att förlora! men mest besviken är jag på min egen insats. efter matchen tröståt jag och mina sambos mat från mcdonalds.

på kvällen åkte jag och adam med till slite där vincents innebandylag skulle spela match mot sina föräldrar. adam var domare. det var kul! föräldrarna vann med 7-6....

ikväll skulle jag egentligen haft Mary Kay klass med några från u-laget men några var lite hängiga och en kunde inte, så vi fick skjuta upp det.

ikväll är det final i top model sverige!!!! HEJA KLARA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0