2011-10-31

helgen har varit mycket bra. efter ibk:s match i fredags åt jag och adam på mcdonalds sen senare fick jag skjutsa några glada vinnare till hp. i lördags hängde jag i södervärn på förmiddagen, sedan var vi några som var på stan en stund och letade kläder till kvällen. efter vi varit på stan bar det hemåt för att städa! runt sju började det droppa in lite människor i våran lägenhet. vi var några här och drack, umgicks och lyssnade på musik. trevligt. lite senare åkte allihopa till huset där vi fortsatte ha trevligt. och till sist blev det hamnplan. och mcdonalds såklart.

i söndags vaknade vi och skulle skynda iväg till hansas match, men efter ett tag kom vi på att klockan skulle ställas tillbaka, så vi kunde ta det lugnt. hansa förlorade, mycket tråkigt! efter matchen åkte vi hem och städade upp lite glas och flaskor. sedan somnade vi. klockan sex var jag och adam hos hans föräldrar och åt tacos. trevligt och gott!! runt åtta kom sara och jossan hit, lite senare också wilmer. vi hann med att se 2 skräckfilmer innan vi blev för trötta och alla ville åka hem till sin säng.

idag har vi tvättat, jag har sprungit på p18 och spelat badminton med joel. sen har jag som vanligt skjutsat honom till romabadet. nu är jag hemma och ska snart se halv åtta hos mig.

snart är det novembeeer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0