2011-10-26

vi har fått i uppgift att skriva om en dag på jobbet/skolan och sedan ska det läggas upp på endres hemsida. jag ser fram emot att berätta hur mina dagar ser ut! hehe.

idag har jag fixat lite här hemma, gått på stan och ätit lunch på etage med adam och wilmer. träningen ikväll var på p18, vi sprang intervaller och det var faktiskt ganska kul. helt otroligt.
snart kommer det lite folk hit. tjejer är ganska sega. "vi ska bara hem och duscha". hihi :)

imorgon ska jag spela biljard med Joel!  
det här var Joel i somras när vi var på stranden. han älskar att bada, men den gången var det för kallt så han satt på sin handduk, drack en cola, gjorde en hög av sand bredvid sig och blev röd som en kräfta för att han inte ville smörja in sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0