2011-10-18

igårkväll fick vi besök av ett helt gäng. ett trevligt gäng. vi spelade spel, med andra ord hette det. det var kul!
idag har jag och adam tvättat, städat lite, lagat pannkakor och så har jag varit vid hansahälsan med mitt finger. jag fick recept på två salvor. hoppas det blir bra nuuu.

träningen ikväll gick helt ok. jag har lite förväntningar angående helgen.

just nu ser jag på outsiders. jag förstår mig inte på människor ibland. "jag lever som en grottmänniska", fast nej. för det står en bil  och en dator bakom dig när du kokar ditt vatten över öppen eld. hu. och för två veckor sedan. då ville man leva som en varg. man var en varg född i en människokropp. så då tar man och syr en blålila vargdräkt och går runt med hemma i sitt hus istället för att gå på alla fyra ute i skogen. det var en bekväm varg..
vissa är verkligen speciella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0