2011-11-27

nu har jag inte skrivit på länge!

i torsdags var jag och adam på stan och fixade lite julgrejer! sen hämtade vi Joel och gick på stan med honom. han skulle köpa ett par jeans och ett par skor. vi fick också med oss ett dataspela och såklart en cola. vi åkte till dalhem en sväng och åt lite mat. men vi var  tvugna att åka ganska fort igen för vi skulle in på träning. vi tränade med u-laget och det var kul!

i fredags var vi på stan en stund men skyndade hem för att städa och plocka fram julgrejer! det var mysigt. runt fem var vi sju stycken som satt hemma hos adams föräldrar och skulle ha twilight-maraton. vi var där för att vi inte fått tillbaka vår tv än.. vi såg första filmen, sen åkte vi och köpte mat på thaithai, sushibar och mcdonalds. och så lite godis. när vi kom hem åt vi, innan vi började se den andra filmen. jag tycker att filmerna är bra!

i lördags var vi i dalhem vid tio, för då skulle det bakas! vi bakade lussebullar och pepparkakor. hela famlijen och nästan alla pojkvänner var med. trevligt!! när jag bränt en plåt och vi fikat oss mätta på sötsaker bar det av mot stan för alla skulle spela bowling! vi var ett tjejlag med fyra stycken i och två killag med tre i varje. vårt lag vann!! och issa vann individuellt. go tjejer! när vi spelat klart åt vi på tigris. det var mysigt! sen åkte var och en hem till sig typ. vi åkte hem och vilade en stund. sen åkte vi till ibc och spelade lite innebandy och brännboll! det var jag, issa, adam, wilmer, louise och stenberg. tjejerna mot killarna. efter det åkte vi hem och duschade, sen sågs vi hemma hos adams föräldrar där vi såg den tredje filmen.

idag skulle vi egentligen sett ibk spela. men matchen blev inställd.. så vi var på julskyltning, hämtade adams föräldrar, gick på stan, åkte hem och vilade, var på middag hos adams föräldrar. och nu har vi precis kommit hem från bion! jag, adam, issa, wilmer och louise har sett breaking dawn part 1! den var ganska bra. man känner att det börjar spåra ut lite.. men den var spännande, rolig, obehaglig, läskig och sorglig. så den får godkänt! tråkigt bara att det är ett år kvar tills part 2 kommer!!!!! 



imorgon är det måndag igen. veckorna går så fort, även fast jag inte gör något på dagarna. jaja. snart börjar julkalendern och jag är redan beroende av julmust! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0