2011-11-21

efter min sista dag på nymans lovade jag mig själv att jag aldrig mer ska jobba på en restaurang, idag jobbade jag. på en restaurang. på rindi. men nu är det mest bara kassajobb och disk. det är faktiskt helt okej. det är kul att stå i deras drive in och ta betalt och så! och så jobbar jag ju bara 4 timmar per dag.

när jag slutat idag åkte jag och hämtade joel som vanligt. fast den här gången var inte adam med, för han jobbade. så istället åkte louise och wilmer med på badminton. trebligt. när joel tyckte att det räckte åkte vi förbi pastavagnen och köpte mat till joel, sedan hem till wilmer och åt lite tårta för att fira att han också fått jobb. hehe.

jag behövde inte skjutsa joel till roma idag, det gjorde louise. så jag har lagat mat och fixat lite här hemma innan det var dags att se innebandy på tv. jag skulle också vilja kunna zorra!!!

nu måste jag skynda mig skriva klart för adam håller på att ladda ner senaste pirates of the caribbean filmen. han har fått nojja på de filmerna.


imorgon är det jobb igen. sedan trääääning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0