2011-11-14

efter våran match igår åkte nästan hela familjen hem till vår lägenhet, beställde och åt pizza från tigris och gjorde oss i ordning för ibkmatch. mysigt. ibks match var inte så rolig att se, det blev inte så mycket mål. och sen förlorade dom ju. efter deras match var jag och adam jättetrötta! även fast vi bara suttit på bänken. vi såg en wallander film, eller adam såg, jag somnade. sen gick vi och la oss ganska tidigt. skönt. 

idag har det varit fullt upp känns det som. när jag och adam kommit upp ur sängen åkte vi och handlade. när vi kom hem åt vi frukost och bytte om sen åkte vi till gymmet med issa och ronja. efter gymmet åkte vi och hämtade joel på hans jobb, tankade, åkt hem igen, åkte till p18 där vi spelade badminton. och det var kul som vanligt! efter det åkte jag till södervärn och tränade innebandy med u-laget. det var jätteroligt! efter träningen gick jag och issa hem och duschade och åt. sen gick vi tillbaka till södervärn för att skynda på adam lite. vi åkte vidare till dalhem för att se innebandy på tv! (våran tv är ju på lagning) vi kom hem för en stund sedan där ifrån. adam ser något reportage och zlatan och jag vill gå och lägga mig.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0