2011-11-06

jag har haft fullt upp i helgen, men ändå har det varit en lugn helg.

i fredags var vi på stan och handlade lite födelsedagspresenter. sedan kom adams syster och hennes pojkvänn och hälsade på oss. vi såg på harry potter. på kvällen var vi på middag hemma hos adam, trevligt!

igår lördag gick vi upp tidigt. halv nio blev vi hämtade och åkte ut mot tofta skjutfält. där var det ggn. det är faktiskt en ganska häftig upplevelse att vara där. halv två var vi hemma igen. halv tre var vi hos adams farmor och åt kroppkakor. när vi var mätta och nöjda åkte vi med hem till adams föräldrar för adam ville se fotboll. sen åkte vi hem och skulle ha myskväll. vi började se kronjuvelerna (mycket konstig film) och mitt i så kom den lättövertalade adam dahlberg på att han skulle ut på krogen...

idag gick vi också upp ganska tidigt. vid tio var jag och issa på gymmet och adam i spåret. när vi blivit tillräckligt starka åkte vi hem och duschade. sen vidare till södervärn där hansa spelade. det var faktiskt en rolig match att se, det hann bli lite spännande. men hansa förlorade. efter den matchen satt vi kvar och kollade lite på damer div. 2. jag gillar såna matcher!
halv fem var vi hemma i dalhem för att fira mamma och louise som fyllt år. vi gav paket, åt smörgåstårta, pratade, åt marängswiss, pratade, såg lite tv och sen åkte vi hem igen. nu ska vi se beck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0