2011-05-27

idag sattes betygen. skönt att allt är över.
efter skolan var jag på stan en stund, sen åkte jag med Frid hem till dalhem. klockan halv sju var det dags för sponsormiddag med endre. Det var gott och trevligt. Klockan nio gick jag och issa och mötte joel som varit på bio, sedan åkte vi till maxi  och sedan hem med adam. När vi kom hem badade vi och spelade kort. mysigt.

nu till en helt annan sak:

Det skalbaggsliknande djuret, del 2.  

Igår när jag skulle duscha satt den lille rackaren på väggen! jag ville inte försöka mig på den så jag väntade tills adam kom hem. Han dödade, mördade, styckade den. Den låg i två dela på golvet. skönt tänkte jag, så gick vi in och åt och såg tv och hade det bra. När vi kom tillbaka och skulle borsta tänderna säger adam plötsligt: haha Olivia, kolla! Då ligger framdelen på det skalbaggsliknande djuret och spratlar och har tagit sig en bit ifrån den andra delen av kroppen medans vi hade varit och ätit och så. jätteäckligt var det. plötsligt tyckte jag synd och djuret för det hade fått lidit så. Adam kom då in med en sko och daskade till den minst tio gånger, och då dog den. den har i alla fall inte rört sig något. Den ligger där som en svart fläck på golvet bara. stackarn. hehe. den blev besegrad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0