2011-05-23

i lördags när jag jobbade var det full fart. sjukt mycket folk och vi var en för lite som jobbade.. så det var lite kaos ett tag. vi skickade ut hamburgare utan hamburgare t.ex. hehe, men det var kul.
igår, söndag, tog vi det lugnt hela dagen. Solade och BADADE. första doppet i poolen för i år. det var riktigt skönt. 
idag är det måndag, jag har en lektion på måndagar som börjar klockan åtta. vi står utanför klassrummet och väntar. då kommer en annan lärare och säger att vår lärare inte kommer idag. tjohoo. jag åkte hem till adam och softade. 
kvällens träning var skitrolig. vi spelade 2-mål! jobbigt som fan var det dock, men kuuuul. och nu kommer motivationen krypande. imorgon är det intervaller, yes vad det är kul med innebandy!  

nu vill jag bara lägga mig ner och sova.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0