2011-05-10

igår solade jag hemma hos adam hela förmiddagen, sedan var jag på gymmet. när jag kom hem övningskörde jag en massa med mamma och det gick super.

idag har jag kuggat ännu en uppkörning för att jag inte kan kontrollera min nervositet och har dåligt psyke. ett ord: PINSAMT.
jag har solat även idag. med adam, hampus och wilmer. när jag och adam kom hem sprang vi. fast inte tillsammans. han sprang långt och jag gjorde någon intervall variant + lite styrka. 
efter det har vi duschat, ätit och spelat kubb. 
nu ser vi på film. snart ska vi sova.   

Kommentarer
Postat av: ronja

tredje gången gilt. du fixar det nu olivia!

2011-05-11 @ 21:54:30
URL: http://ronjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0