2011-05-08

idag har jag städat på atterdags från 7-11, ganska drygt. men det är pengar! när adam skulle hämta oss dog han bil, men det fixade sig. det var bara glapp någonstans, hehe. När vi kom hem solade vi en stund och städade. halv fyra var jag, issa, mamma och pappa på årsmöte med vår pärkförening, Essendonn. Mycket trevligt. ett väldigt proffsigt möte må jag säga. plus att det blev pizza och lite snack efter! kulkul.
när vi kom hem igen tvättade jag och adam hans och våran bil. sen har vi bogserat MIN bil upp till verkstaden, så den ska bli lagad. weei.  
nu ska vi nog åka till stan och sova eftersom jag har sovmorgon imorgon och ska till gymmet sen!

pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0