2011-03-17

idag efter skolan tog jag en liten trip till öster centrum, kollade hur det låg till på kontot, kollade lite efter en skinnjacka, sen gick jag och solade. Det var superskönt och jag somnade. Efter solningen handlade jag lite mat, sen gick jag till södervärn.
vi hade lugn träning ikväll, eller, några intensiva övningar sedan pp, bp och straffar. Det var roligt.
Efter oss hade Hansa och Ibk träningsmatch, den var mycket spännande. Hansa är bra, jag tror dom vinner sitt kval. Jag hann inte se klart hela men ibk vann tillslut. 

Nu sitter jag i dalhem, ska sova i tid ikväll. för imorgon ska vi till mora och mosa! det ska bli roligt! Jag och issa fick lite "vip" och ska åka tidigare med Göran. grr. 

nu ska jag packa, och äta macka! hehe  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0