2011-03-05

solen bara stråååålar in ljus och värme genom fönstret!! jätteskönt. inget täcke behövs ens, så varmt är det. Vårtecken? 

idag står innebandy på schemat. Först ska jag se när Adam spelar, dom möter hemse, kan bli intressant. Sen är det dags för oss att möta KAIS Mora!! Jag taggar och hoppas på speltid.

igår var det full rulle! mamma och pappa kom och hämtade mig vid Adam, sedan körde jag till tygaffären. Jag har nu bestämt tyg, men det fanns inte hemma så vi har inte köpt något än. Men det känns bra!! Sen körde jag till ÖB, till Issa, Willys och sist till roma för att hämta min studentmössa!! Den var jättefin och satt som en smäck! 

kvällen spenderades i Adams soffa med han, hans syster, mamma och farmor framför Let's dance och mycket godsaker. Trevligt trevligt. 

jag tycker Adam ska vakna nu.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0