2011-06-30

idag är det sista dagen i juni, helt sjukt! tiden bara rinner iväg.
igår var jag på stranden med issa, joel och vincent. vi var i tofta. det var trevligt. väldigt varmt, men väldigt kallt i vattnet.. vincent badade i alla fall. både han och joel vägrade att ha på sig solkräm så dom ser ut som två kräftor nu. vi var där i någon timme sen sa joel att han ville åka hem och då gjorde vi det. när vi kom hem var det bara att byta om och iväg på pärkträning.
efter den åkte jag, adam och issa till tofta, nymans (på min lediga dag) och åt varsin pizza. det var gott som fan. men egentligen borde jag ha sprungit. vi åkte förbi maxi på hemvägen och köpte lite godaker. men notera att jag köpte vindruvor. när jag och adam kom hem skulle vi se en film och mysa lite. men han typ somnade så vi gick och la oss.

idag skulle jag gå upp och springa, men jag somnade om och vaknade för en halvtimme sedan. skärpning olivia, det där måste jag verkligen ta tag i. därför har jag bestämt att jag ska göra ett schema. så jag har en bastämd tid när jag ska gå upp, sedan springa, sedan åka och jobba och sedan gå och lägga mig. annars blir jag för lat.

issa gick precis ut och skulle sola, jag vill också! men jag ska snart åka och jobba.. jaja, det är pengar!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0