2011-06-25

i tisdags jobbade jag. i onsdags var jag ledig, då sov jag länge sen var jag på stan en stund med adam och sen gymmet. efter det hade vi pärkträning. vi var tre st. i torsdag jobbade jag och igår var det midsommarafton. då vaknade jag upp här i dalhem, duschade och sedan hjälpte till med maten och lite. gjorde rabarberpaj bland annat. runt två åt vi, det var gott! efter det åkte jag och adam till tofta till hans familj och åt tårta. det var gott! vi dansade även runt stången och spelade kubb. runt sex åkte vi hemåt igen, åkte förbi stan och hämtade ett gäng som vi sedan skjutsade till bara. vi åkte hem och packade ihop oss och cyklade med elias och issa till bara! där var det massor med folk, vi grillade och hade trevligt. hela kvällen var jättelyckad. träffade många roliga människor! ungefär halv två syklade jag elias och issa hem. adam kom senare, typ tre. 
idag har jag jobbat, det har varit ganska mycket vilket är bra för då går tiden fortare! 

imorgon ska jag jobba igen. 
det kommer bilder från midsommar, lovar.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0