2011-06-19

igår hörde Ronja av sig och frågade om jag ville med och fira Tom. Jag blev jätteglad! men eftersom det blivit ganska sena kvällar typ hela veckan så kände jag för att bara ta det lugnt. så jag och adam hade lite myskväll. vi såg en jättebra film som hette coach carter. Alla som spelar i ett lag, se den. eller alla som inte spelar i ett lag kan också se den. hehe. vi kom i säng ganska tidigt så det var ganska skönt.  



idag har vi haft en heldag på gutavallen. det var jättekul med friidrott. jag issa louise och jossan hoppade längd. det var kul. och jag kom trea! louise femma och issa sexa. av nio stycken. Endre tog guld i kula och 800 m också. Jag, issa, sara och erika sprang 4x100 meter stafett. det var skitkul. vi kom egentligen femma men när det var dags för prisutdelning var vi plötsligt trea, jag fattade ingenting. när vi var klara åkte vi till p18 och såg gute mot copa. det var faktiskt en rolig match som slutade 5-5. 
nu sitter jag hemma och ser lilla jönssonligan och cornflakescupen. najs. 



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0