2011-06-12

i torsdagskväll när vagnen var klar åkte vi några stycken och åt på lilla elefant. sedan bestämde vi att vi skulle åka till dalhem och bada. så vi fyllde familjebussen och åkte hit. Det var mycket trevligt. vi åkte in till stan, jag och camilla skjutsade sahra till tofta. sen åkte jag hem till adam och sov.

i fredags samlades vi tjejer hemma hos emma och gjorde oss i ordning. sedan gick vi ner till wisby strand tillsammans och sen började det. Jag har haft en så underbar dag! det var såå kul. det går inte att beskriva. jag vill ta studenten igen. jag tycker om alla i HP08c!! jag och adam kom hem vid två, jag var så sjuukt trött.
det är faktiskt ändå väldigt sorgligt att allt är över. man vet inte hur bra någonting är förrens det är borta..

igår hade adam studentmiddag. det var också jättetrevligt. hela hans släkt typ och min familj var där. kulkul. runt elva åkte vi ner på stan, jag och adam. vi satt oss på bageriet och pratade och drack lite. det var mysigt. sen kom det massa folk och vi rörde på oss. kvällen slöt på mcdonalds. hehe. det började ösregna så vi tog taxi hem. var hemma ganska sent, typ 3.

idag har jag och adam sovit länge, sedan bara tagit det lugnt. vid halv två skjutsade jag han och robin till kristians och olivers studentmiddag. nu är jag hemma, har städat ute vid oss så nu är det jättefint. ikväll hade jag tänkt lägga in massa bilder från balen och studenten på fb. senare i natt ska jag nog hämta adam. och imorgon ska vi ut och klä av vagnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0