2011-06-08

idag har vi varit ute och fixat på vagnen hela dagen. men jag har även hunnit med att träna lite pärk. och så har jag kört en massa bil. kuuuul. vi fick åka direkt från vibble till elit där vi hade beställt bort. det var jag, emma, adam, olivia, jenny, camilla, ackers och elin som var där och åt. det var trevligt. några av oss tog sedan en glass på hamnen och tog en liten promenad. jag sa hejdå till de andra vid bageriet då adam kom och hämtade mig. nu är vi hemma, det känns skönt för jag är supertrött.
imorgon får vi våra betyg och sen ska det sista fixas på vagnen! tänk, i övermorgon tar jag studenten!
tiden går fort när man har roligt..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0