2011-06-03

oj vad dagarna går fort.
mösspåtagningen var rolig. eller det var kul att träffa alla och festa lite, men själva grejen i almedalen var inte mycket att hänga i granen. hehe. vi var först hos elin, sen almedalen, sen olivia och sist hamnplan. jag hade kul. halv tre var jag hemma vid adam och sov.
igår, torsdag, tog vi det lugnt hemma hos adam på förmiddagen. och klockan tre skulle adam spela fotbollsmatch. jag var och såg, dom förlorade tyvärr.
efter matchen åkte vi till dalhem och typ lekte. hoppade studsmatta, spelade kubb och spelade kort.
idag har vi badat och solat. sedan har jag plockat ur lägenheten "uppe" för aron ska flytta hem. och så har jag varit och sprungit på p18. duktigt. efter det var jag och adam på gutavallen och såg fotboll en stund. nu är vi hemma och ser sverige på tv.
ikväll kommer louise hem, om hon nu ska hem...



fler bilder kommer på facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0