2011-07-14

jag tar mig aldrig tid till att skriva längre, vilket är tråkigt. men jag har inte heller så mycket att skriva om. jag jobbar och när jag är ledig så slappar jag.
men i helgen som var var det ju stångaspelen!! det var superkul, vi gick upp i ettan i frampärk och höll oss kvar i mästarklass i bakpärk. skitbra! 
igårkväll var jag på förfest hos anna en stund, kom ganska sent dit eftersom jag jobbade. där var i allafall några i laget. de skulle sedan vidare till gute. men där kom inte jag in så jag väntade på adam och robin och vi gick på hamnplan. där var det inte så mycket folk så vi gick vidare. kvällen slöt som vanligt på mcdonalds sedan fick jag och adam skjuts hem. 
idag skulle vi gå upp i ganska klok tid för att hinna så mycket som möjligt. vi gick upp vid elva och vi har inte gjort ett skit. bara slappat. vilket i och för sig är ganska skönt men jag får panik när man bara ligger på soffan och helt plötsligt är klockan typ fem. vi har i allafall handlat ingredienser till en fruktsallad som vi ska göra sen, hämtat våra biler, åkt till dalhem och skjutsat issa till bussen. vi skulle egentligen fixa med min blå pärla (en bil) men det regnar ute.. och så måste vi springa! det är mycket nu.
snart är sommaren slut.. jag måste ha ett jobb! 

en sak till. KÖP NJUTABÖCKER FÖR FAN! jag har tre stycken som jag vill bli av meeeed.  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0