2011-01-30

den här helgen har i stort sett ägnats helt åt team sportia cup. eftersom jag har varit sjuk åkte jag inte med laget upp och spelade. i fredags kväll började Adam spela klockan tolv. halv sex på lördagsmorgonen var jag hemma igen och kunde gå och lägga mig. runt 3 gick jag upp igen och iväg till södervär där Adam spelade med ett annat lag. lördagskvällen och söndags förmiddagen spenderades också i södervärn. det är ju bara team sportia cup en gång om året..
Idag efter alla finaler var vi i dalhem och firade pappa som fyller år på tisdag med semlor, mums! Och sen har jag varit och sett ibk. det var kul.

Adam och jag har även hunnit med att fira lite att vi varit tillsammans i 1 år. tiden går fort när man har roligt!! hehe. puss på dig Adam.



Adam har redan somnat men jag ska nog se lite wallander.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0