2011-02-19

matchen idag, lite oklar. vi hade bollen typ hela tiden, vi rullade bra, vi gjorde det vi skulle förutom att träffa mål, åkte på kontringar och förlorade. lite tråkigt. men rönnby är bra. Jag fick göra några inhopp, det var jättekul och jag tyckte det gick bra! 

efter vår match såg jag ibk, det var en spännande match som slutade bra. efter den skulle jag och adam bara hem till honom eller mig och mysa och ta det lugnt. men han skulle helt plötsligt ut på krogen.. 

nu sitter familjen framför melodifestivalen och äter förvånadsvärt inte godis, utan grönsaker, frukt, ost och lite annat gott. jag känner mig ganska trött och ska nog lägga mig tidigt ikväll. 

imorgon är det ny match, då ska vi fan vinna :) vi har inte fått veta laget än. Jag hoppas på speltid!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0