2011-02-05

tjejkvällen i torsdag var rolig och mysig, kul! Adam hämtade mig och vi kom hem runt elva. Igår, fredag, hade vi UF hela dagen i skolan. Det är jättekul att bokföra...
Efter skolan slappade jag hemma hos Adam, han var på stan och fixade lite grejer. Vi var även i Dalhem en stund, sen hade vi myskväll med godis, chips och let's dance hos Adam. Hans föräldrar är ju inte hemma. hehe.

Idag har jag och Louise varit på Form, känns skönt att jag har det gjort! Ikväll är det ferre! har hört att det är många som ska ut så det ska bli kul!

just bu sitter jag hemma hos Adam, han är i hemse och spelar innebandy, men han kommer hem snart!

det var allt för mej, HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0