2011-12-28

igår var jag och adam och såg när vincent spelade fotboll i södervärn. det gick inte jättebra för dem. dom förlorade två och spelade två lika. innan sista matchen var jag, adam, issa , elias och joel och handlade mat. 



när vi kom hem igen bytte jag om och åkte til p18 spåret. jag och issa lagade och åt tacos och sen klockan sex kom sara och jossan hem till oss. och senare även joss. vi satt och pratade och såg tv typ. dom åkte kring tio. typ vid elva tog jag adam och issa en tur förbi macken. sedan såg vi bridesmaids. den var helt sjuk. haha. 

idag har jag varit med issa på gymmet och på stan. jag fick med mig en tröja och ett par jeans hem, som tillsammans kostade 300! snart ska issa iväg till elias och adam ska träna. så jag och tvn ska ha det mysigt här hemma.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0