2011-12-26

jag hade en jättebra julafton, mycket nöjd tjej! men jag fick inte riktigt den där julstämningen som man brukar ha..
efter god mat, kalle anka, julgodis, film och julklappsutdelning åkte jag och mamma till stan, hem till adam. jag fick öppna mina julklappar från dom, fick massa fina saker! innan vi åkte till dalhem igen skjutsade vi hem adams farmor och låtsasfarfar. i dalhem fick adam sina julklappar som var från min familj. vi åt gröt och sen spelade vi spel. mycket trevligt! senare kom adam på att han inte blåst ut ljusen i lägenheten innan han åkte därifrån... så vi fick ta en tur till stan igen. dom stod ännu och brann! tur att det inte hänt något. vi åkte till dalhem och sov.

juldagen bestod av mycket slapp, julmat, fika och så försökte jag lära mig att zorra. vincent fick ju ett zorroblad av mig och adam. jag ska nog önska mig ett när jag fyller år. hehe. på kvällen åkte vi till stan. jag och issa gjorde oss i ordning i lägenheten, sen åkte vi till ronja. vi hade lite förfest innan det bar av ner till hamnplan. där var det ganska mycket folk och bra musik. jag hade en bra kväll!

idag vaknade vi ett (!!!), gick till wisborg och handlade frukost, slumrade till på soffan och sedan var det dags att åka till adams farmor på middag. trevligt! på hemvägen åkte vi förbi maxi och köpte grönsaker och dip som vi åt medans vi såg dokumentären om peter forsberg. jag ryser av såntdär. jag älskar sport.

om en timme börjar sverige-lettland i j-vm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0