2011-12-12

i fredags hade jag jennifer, issa och ronja (och senare elias) idolkväll med mat från take away och ben and jerry's! det var mycket trevligt!

i lördags var jag och issa och adam på stan en stund, jag och issa solade, adam hade samling, jag och issa åkte till dalhem och åt och lite. vi åkte till stan, duschade och gick till södervärn där ibk hade match! dom vann!
efter matchen gick jag hem och tog det lugnt, väntade på issa, gjorde mig i ordning, skjutsade adam och gustav och sen åkt vi till joss. där var några fina tjejer som vi hade kul med innan vi åkte vidare till nästa ställe. runt tolv åkte vi taxi till hp. jag hade kul! det blev även en sväng till mcdonalds, men sen hem i säng!!

igår söndag vaknade vi sent, åt frukost och såg julkalendern med issa och elias. sen åkte vi alla, utom elias plus louise och wilmer till dalhem. där fick vi mat och adventsfika! jag hjälpte mamma att göra knäck och mandelmusslor medans alla andra slappade. runt nio åkte vi till stan igen. jag, adam, issa och elias såg beck. sen var det dags att sova!

idag har vi tvättat, jag har varit på gymmet, tränat med u-laget, hämtat joel i roma och skjutsat honom till dalhem, ätit kladdkaka med adam, elias och issa. och jag och adam har klätt våran lilla plastgran! fin va!



nu vill jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0