2011-12-07

idag skulle jag och adam gå upp ganska tidigt. men vi sov vidare, det var skönare. sen var vi på stan och kollade lite julklappar, hittade några. vi fikade, sen mötte vi upp mamma och gick med henne och handlade lite kläder som hon skulle ha på julbord ikväll. vi åkte hem så vi kunde laga mat och hinna ta en powernap innan jag skulle på träning. på träningen spelade vi fem mot fem! det var längesen och det var väldigt kul! det gick bra för mig och mitt lag.
nu sitter jag nyduschad och mätt i soffan och ser bonde söker fru.

jag drömmer väldigt mycket på nätterna. och ofta drömmer jag att jag blir jagad, men att jag klarar mig.. jag skulle vilja gå till en drömtydare och förstå varför. jag drömmer samma drömmar flera gånger. jag drömmer ofta att jag ska springa från grannens hus hem till mig (i dalhem) och när jag börjar springa så kommer det en t-rex och jagar mig. jag känner panik och allt sånt, och precis när jag kommer hem så springer den liksom över mig och vidare så jag klarar mig.
och så brukar jag drömma att jag blir jagad i vattnet av en unge som kan simma väldigt snabbt. den vill dra ner mig i vattnet men det bränns bara på handleden och jag hinner upp ur vattnet.
och så har jag drömt en gång att jag står i hästhagen i dalhem och så kommer en häst och jagar mig, men jag hinner precis in genom dörren!
jag vaknar alltid med samma panik när jag har drömt något sånthär, drömmarna är så otroligt verkligea och jag fattar inte hur jag liksom kan få till i mitt huvud att en livs levande t-rex kommer springande och ryter sådär som dom gör i jurassic park. det är inte kul!!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0