2011-12-02

igår var vi uppe vid sju och såg det första avsnittet av julkalendern. jag tror den kan bli bra! vi gick och la oss en stund igen. jag och issa delade ut reklamblad och sen hämtade vi upp adam och åkte till dalhem och åt lunch.
vi skjutsade mamma till jobbet, åkte hem och fikade lite. sen hämtade vi joel i skolan och åkte och spelade biljard. louise var också med. när joel vunnit skjutsade vi honom till dalhem, sen vidare till stan igen och tränade.
träningen gick sådär.

idag var vi uppe tidigt igen och såg julkalendern. sen gick vi och la oss igen. jag har inte kommit upp ur soffan än.. adam ska skjutsa en kompis till öster nu typ. vad ska man göra idag? det regnar ute..
lite senare ska jag skjutsa adam till båten och hämta issa vid busstationen. sen ska jag och issa jobba på julbord som adams mamma ska ha med sitt jobb. det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0