-

det blev nästan inget julklappshandlande. jag och adam fick hämta joel på jobbet och åka med honom ner till akuten. det var inget allvarligt och vi gick där ifrån välmående alla tre! vi skjutsade tillbaka joel till jobbet, sen hem och lagade och åt mat.

jag kom precis hem från träningen. vi hade ju träningsmatch och vi vann med 6-3. det var jättekul att spela! jag spelade med jossan och höken, det gick bra för oss tycker jag. jag gjorde till och med mål! fast vi släppte in två.. det kändes i alla fall jättebra att ha vunnit över dem! man vet ju hur kaxiga killar kan vara.

snart ska jag och adam hem till hans pappa och se fotboll. just nu sitter adam och ser på bandy på tv. fifan för att vara målvakt i den sporten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0