2011-08-28

det var den helgen det. ica maxi cup gick nog sämre än förväntat. vi vann en och förlorade två. jag spelade sammanlagt fyra perioder. två av dom gick bra, en gick okej och en gick uselt. men det har varit roligt att spela!
vi har ätit smörgåstårta hemma för att Issa fyller år på tisdag. det var gott!
just nu är jag hemma hos adam, han är inte här men han kommer snart med båten! kom precis från sjukhuset, för där ligger pappa. han har varit på akuten 3 gånger på 2 dagar och nu har han blivit inlagd. han har ont och är svullen i magen och spyr typ. det är något med tarmarna. det är inte kul, en pappa ska inte vara sjuk. imorgon ska han i alla fall röntgas och jag hoppas man kan få reda på vad det är, man tänker ju alltid att det är det värsta.

imorgon åker jag, mamma och louise till uppsala med louise och alla hennes grejer. hon börjar ju skolan. egentligen skulle inte jag med, men pappa kan ju inte så jag får rycka in. vi ska nog gå på ikea och lite annat roligt också!

jag måste bara säga en sak, vi skulle ta lagfoto igår och såklart vaknar jag upp med ett svullet öga och typ knottrar över hela kroppen. något slags allergianfall typ. inte så roligt, men det hann lägga sig ganska bra tills vi skulle ta kort så jag hoppas inte att det syns så mycket!!!

nu ska jag se svensson svensson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0