2011-08-22

jag har haft en väldigt trevlig och rolig helg med Endre IF. Vi har även spelat två träningsmatcher mot Södertälje rockets. Första matchen vann vi med 12-0. Då satt jag på bänken. Andra matchen vann vi med 15-1, då spelade jag hela matchen och gjorde ett mål. Det var jättekul att spela!
jag har även hunnit med att se fotboll på dalhem ip och tagit hand om min skadade och grönhåriga pojkvän. De har haft inkilning med sitt lag. Jag tror han hade kul. nu är han i alla fall inte grön i håret längre.
idag är det måndag, imorgon är det många som börjar skolan igen. men inte jag, vad ska jag göra?
om en vecka får vi flytta in i lägenheten vilket ska bli otroligt roligt!
ikväll är det träning som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0