2010-09-22

idag har jag gått upp kvart över sex och tagit bussen vid sju. som föregående dagar i veckan. Efter skolan har jag gått hem till issa, chillat och ätit. som föregående dagar i veckan. sen har jag tränat som föregående dagar i veckan. 

Det är ganska svårt att vara bäst på träningen i det här laget, men det gick i alla fall bättre idag! 
Vi fick reda på idag att vi inte ska med i helgen. Eftersom vi är skrivna i u-laget kan vi inte spela de här matcherna med a, för då får vi inte spela nästa match med u. Krångligt, men sant. Det känns tråkigt men ändå ganska skönt att få vara hemma. Tråkigt att inte få spela, men skönt att träffa A D A M ! 

just nu sitter jag och ser på idol, när det blir paus ska jag pröva ut lite kläder som jag ska ha på vårat spexfoto imorgon. HIHI!  

bara 2 dagar kvar nu!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0