2010-09-13

ingen superhelg direkt..

jag har varit sjuk hela helgen. Halsont, ryggont, feber. I fredags kväll fick jag feber, så jag bestämde mig för att inte åka med upp och spela.  

I lördags låg jag på Adams soffa halva dagen. Men han var bra på att ta hand om mig så det var bara mysigt. Andra halvan av dagen låg jag här i Dalhem på soffan.

Igår, söndag, mådde jag bättre. Ingen feber! men istället verkade det som jag drabbats av urinvägsinfektion. lagom kul.
runt fem var jag i alla fall hos Adam och såg fotboll och åt ostbricka med hans familj. Senare åkte vi tillbaka till Dalhem och sov här.

Idag är jag hemma från skolan. Jag skulle egentligen till vårdcentralen och så, men det behövdes inte. skönt. Adam har precis åkt, så jag sitter här själv och ser tv. Jag måste egentligen läsa engelska och psykologi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0