2010-10-17

min helg har mestadels spenderats på en buss. Vi har varit i umeå och spelat mot IKSU. Jag var bänkis, med issa spelade från start. Jättekul att det gick bra för henne!
Och otroligt nog så tog vi en poäng! mot IKSU! Borta! det har aldrog hänt förut. men det värsta är att vi kunde haft 3 poäng med oss hem.. När det är en minut kvar av matchen har vi ledningen med 2-1 och de har tagit ut målvakten. Det kommer ett skott, vår målvakt räddar, men bollen studsar ut och tar i huvudet på en av våra spelare och in i mål.. Och sen vann dom i sudden. Det var verkligen orättvist. menmen.
resan har varit jätterolig, men nu är det skönt att vara hemma.

nu i veckan ska jag vara så jävla bra på träningarna, för nästa helg ska jag fan spela!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0