2010-10-10

igår var jag och Adam och såg handboll, sen GICK vi till pastavagnen och åt. sen GICK vi till stan och kollade lite. för adam har ingen bil.. Efter det GICK vi till södervärn och såg ibk. när matchen var slut GICK vi hem till honom och åt nudlar och såg tv.

Jag tror aldrig jag gråtit så mycket till en film som jag gjorde till ps. I love you. Även fast jag sett den 2 gånger förut, och då grät jag inte! jag tror att jag lättare kan sätta mig in i situationen nu, att det var därför. huu. döden är det hemskaste som finns.

idag har adam åkt till hemse för att spela innebandy, jag har åkt hem till dalhem och tvättat alla mina kläder. nu ska jag gå och duscha, sen ska jag till stan och se när endre u möter follingbo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0